Μηχανήματα Έργων

Οι κινητήρες απόδοσης ισχύος από 19 – 560kW πληρούν τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές κανονισμών ρύπων που αφορούν μηχανήματα έργων. Η νέα γενιά κινητήρων DEUTZ, προσφέρει ευκολία στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση βάσει αναγκών του πελάτη και εξαιρετικά χαμηλό κόστος συντήρησης. Οι κινητήρες, καθώς και το εμπλεκόμενο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων (EAT) είναι συνδυασμένα με τέτοιο τρόπο που επιτυγχάνουν την βέλτιστη συνολική απόδοση όλης της εγκατάστασης.

Το κιτ εξοπλισμού τεχνολογίας DVERT® του συστήματος (ΕΑΤ), προσφέρει πλήθος επιλογών, που επιτρέπουν ιδιαιτέρη ευελιξία στην τοποθέτηση των κινητήρων. Σε όλες τις εκδόσεις του συστήματος επεξεργασίας καυσαερίων (EAT), η μονάδα τεχνολογίας DVERT® επιτυγχάνει την ιδανική λύση για κάθε εφαρμογή. Επίσης, η μονάδα DVERT® ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη με στόχο την εύκολη και την απροβλημάτιστη λειτουργία του συστήματος διαχείρισης καυσαερίων (EAT) και επιπλέον προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις που συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς κανονισμούς εκμπομπής ρύπων παγκοσμίως.

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα των κινητήρων DEUTZ

Οι κινητήρες DEUTZ ανέκαθεν εντυπωσίαζαν με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες που ανήκουν στην κατήγορία ρύπων εκπομπής EU IIIB / US EPA Tier4 έχουν την δυνατότητα επιπλέον μείωσης των εκπεμπόμενων ρύπων από 5 έως 10%, αναλόγως της εφαρμογής, του κύκλου λειτουργίας και της ισχύος.

Με την παρουσίαση της νέας σειράς κινητήρων EU IIIB / US EPA Tier4 , η DEUTZ για ακόμη μια φορά θέτει τον πήχη υψηλά και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου από 3 έως 5% για τον TCD6.1 και TCD7.8. Οι κινητήρες TCD3.6, TCD4.1 και οι κινητήρες V διατηρούν την κυριαρχία τους στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, έως και 10% στην κατηγορία EU IIIB / US EPA Tier4, όπως γίνονταν και στο παρελθόν στην κατηγορία EU III.

Όλοι οι κινητήρες DEUTZ που πληρούν τους κανονισμούς EU IIIB / US EPA Tier4, είναι κατασκευές εξαιρετικά μικρού όγκου και με χαμηλά επίπεδα θορύβου λειτουργίας, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την τοποθέτηση σε μηχανήματα έργων. Όλοι οι κινητήρες διατίθενται κατ'επιλογή με πλαϊνούς άξονες λήψης κίνησης βοηθητικών (PTO), προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο ευελιξία στην τοποθέτηση των κινητήρων σε όλα τα είδη, ακόμη και διαφόρετικών μεταξύ τους μηχανημάτων.